2009. december 30., szerda

Új év, régi kezdet

Úgy 4 éve történt, hogy elvesztem a színek, illatok, lakomák világában. Rájöttem, sokszor jobban ízlik amit én magam készítek, mintha rendelgetek innen-onnan.
Elkezdtem hát a sütést-főzést, piacozást, tudni akartam a titkokat, az ízharmóniát, - ez vezetett a konyhába nap mint nap.
Valamint, hogy 14 hónapos kislányommal itthon vagyok és hát vele nekem kell megismertetnem az ízeket.
Minden nap főzök magunknak, kell a változatosság.
Ma már tudatosan főzök.

Barátnőimmel már egy jó ideje működtetünk egy közös főzős blogot, ahol a főzésen kívül még mindenféle hasznos dolgot megosztunk egymással. Baba-mama témákban, programokban stb...de alapvetően ki mit süt-főz, felrakja és megnézzük, kipróbáljuk...

De új év, új élmények, itt volt az ideje, hogy elkezdjem a saját blogomat írni.
Valószínüleg a mai nappal felteszek nagyon sok eddigi kreálmányomat, hiszen évek óta ez az egyik szenvedélyem - most már kiegészítve majd kisgyereknek szóló egészséges finomságokkal is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails