2010. március 21., vasárnap

Banános muffin teljes kiőrlésű rozslisztből, pirított mandulával



Jelentem, igenis működik csak és kizárólag teljes kiőrlésű lisztből a muffin, gyönyörűen feljön!
Ezentúl tessék mindig így készíteni:-).
Nekem ez nagyon jó hír volt...joghurt, gyümölcs, csupa egészségesebb alapanyag.
Legközelebb túrós verziót készítek, majd beszámolok arról is.

Hozzávalók:
30 dkg gyümölcs (most 2 nagyobb banán)
1 pohár banános joghurt
3 tojás
30 dkg teljes kiőrlésű rozsliszt
15 dkg kristálycukor (lehet kevesebb is)
1 vaníliás cukor
15 dkg vaj
1 cs. sütőpor
1 mk szódabikarbóna

A tojásokat a kétféle cukorral egy tálban elektromos habverővel max. fokozaton 3 perc alatt habosra verjük. Hozzáadjuk a joghurtot és a puha vajat is.
A lisztet sütőporral, a szódabikarbónával összeforgatjuk és az előzőhöz adjuk.
A banánokat kis darabkákra vágjuk és a fentiekhez keverjük.

Egy 12 személyes muffin sütőt kibélelünk papírkákkal és úgy töltjük meg a masszával, hogy csak majdnem legyenek tele.
Előmelegített sütőben 180 fokon 20 percig sütjük.
Miután lekapcsoljuk a gázt, hagyjuk kihűlni őket a formában legalább 10 percig.

Nekem 12 helyett 20 db lett.

1 megjegyzés:

  1. Én is ma sütöttem banános-csokis muffint
    Csak kölcsön van adva a fényképezőgép :(((

    Viszont nagyon finom lehet a tiéd, és még mandulás is nyami

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails