2010. március 19., péntek

Natúr nap




Vannak napok, amikor a szervezetem jelzi, hogy rengeteg vitaminra van szüksége.
Most szabályosan éreztem, hogy zöldségekért kiállt.
Nem vagyok az a fajta, aki napokig nem eszik, sanyargatja magát, léböjt kúrákat csinál - nem is tudnám megcsinálni!
Úgy gondolom, ha figyelünk arra, mit eszünk, nagy baj nem lehet.
Én naponta többször eszem, keveset.
De ma feladtam a szokásos menetrendet és natúr napot tartok (én így hívom), semmi diétás meggyőződésből, hanem inkább méregtelenítés jelleggel (a bőröm sem túl szép mostanában, úgyhogy biztosan hálás lesz érte).

Próbálok frissen, nyersen enni mindent, zöldet, gyümölcsöt, ebédre készítettem sült verziót friss zöld fűszeres olíva olajjal meglocsolva.
Méregtelenítéskor célszerű azokat a fajtákat nagyobb mennyiségben venni, amiket igazán szeretünk (nálam alma, körte, szőlő, valamint cukkini, kaliforniai paprika, répa...), de persze kellenek az amúgy kissé elfeledett, ám vitaminban gazdag félék is, lsd cékla, zeller, karalábé...

Amiket én sülten ettem: répa, zeller, cukkini, paradicsom, kaliforniai paprika, 3 féle hagyma (lila, póré, fok).
Zsókeszt is ezzel vártam volna, de sajna nem tudott eljönni (na majd legközelebb).
Nyersen: retek, karalábé, paprika, répa.
És hát a gyümölcsök.

Ami egyébként a legfontosabb: meggyőződésből álljunk neki, ne kínnak éljük meg, mert akkor nem lesz megfelelő hatása.

Amikor elaludt kislányom délelőtt, pilateseztem egy órát, amit amúgy rendszeresen végzek min. heti 4 alkalommal.

Rengeteg ásványvizet ittam és a mostani nagy kedvencemet: gyömbéres-narancsos zöld teát, köszönet érte Eszter barátnémnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails