2010. január 1., péntek

Harcsapaprikás túrós csuszával



Mert ugye a zuramnak megígértem már egyszer, régen, hogy készítek ilyent...és most végre elérkezett az idő.
Illetve kislányommal is sok halat eszünk, ezért is próbálok hetente valamilyen halételt az asztalra tenni...

Nehezen szántam el magam, mert nagyon misztikusnak tűnt, de kijelentem, egyáltalán nem az, sőt!

A normál adag felét készítettem kettőnknek, tehát a recept pont két főnek kiadós étel.

Hozzávalók:
35 dkg harcsafilé (bőre nélkül)
1 fej vöröshagyma
Pirospaprika

Paradicsom
tv paprika
halászlékocka

Túrós tésztához (ez esetben pörc nélkül, nekem...)
durumtészta
25 dkg túró
2 dl tejföl

Elkészítés:
Jó sűrű, tartalmas pörkölt alapot készítünk. A hagymát kockára vágjuk, és olajon megfuttatjuk, majd felöntjük egy kis vízzel és jól szétfőzzük.
Megszórjuk pirospaprikával, dobunk bele paradicsomot, paprikát, egy halászlé kockát is teszek bele, sózzuk ha kell.
Utána belerakjuk a kockára vágott harcsát és készre főzzük.
Ez egészen rövid idő.
Ezalatt megcsináljuk a túrós tésztát is: Kifőzzük a tésztát, leöblítjük. Kis olajat, a tejfölt és egy kis tejet egy lábasban összekeverünk és egyet rottyantunk rajta a tűzön.
Beleforgatjuk a tésztát, a tetejére jöhet a túró.
Aki szereti, kevés friss kaporral is megszórhatja.

Issssteni lett!!! Kb. 5 perc alatt lapátoltuk be:-))

Jó étvágyat!
Eszter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails