2010. január 1., péntek

"Zöld" krémleves




Mostanában próbálok olyan ételeket készíteni, amiből már kislányomnak is adhatok (lassan 11 hónapos) - hosszútávon ez így jó mindenkinek...
És ez engem is rávesz arra, hogy még egészségesebben, még naturálisabban főzzek.

Szóval...3 féle zöld színű zöldséget választottam: amerikai zellert, borsót, brokkolit...
Ma ezekből lesz a krémleves!

Feltettem őket zöldséglevesnek főzni, azaz először olívaolajon kicsit átpirítottam őket (a mennyiséget ízlés szerint tessék belőlük beletenni), majd felöntöttem egy liter vízzel.
Ezek mellé egy paprikát, egy paradicsomot, egy gerezd fokhagymát, egy pici vöröshagymát dobunk, illetve apukám-féle bio-vegetából egy kis kanálkával.
Addig főzzük, amíg meg nem puhulnak a zöldségek.

A lé felét kiöntöttem egy dobozkába, mehet a hűtőbe, jó lesz egy legközelebbi adaghoz, valamint kivettem a paprikát, paradicsomot, hagymákat.
A maradékot a benne lévő zöldségekkel és egy nagy darab mozarellával összeturmixoltam.

KÉSZ IS!

A saját részemhez mandulát is tettem, Helláéból ezt most kihagytam.

A babakanál a képen azt jelzi, hogy ők is nyugodtan ehetik!

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails