2010. január 14., csütörtök

Málnás és mangós panna cotta






Nagyon szeretem a lágy, könnyű desszerteket, és kutattam olyan verziók után, amik gyümölcsösek.
A Dolce Vitán találtam ezt a nagyon finom, könnyű panna cotta receptet, mely azt hiszem egy időre a kedvenceim közé fog tartozni.
Málnás verzió helyett én először a mangósat csináltam, és a 6 adagnak mondott mennyiség nekem végül 4-re jött ki.
7végén pedig kipróbáltam a vendégeknek a málnásat is.

Annyira egyszerű megcsinálni és olyan finom!!!!

Hozzávalók 6 (nekem 4) formához: 4 dl tejszín, 1 nagy érett mangó vagy két marék málna, 7 dkg cukor, 4 lap zselatin

1. Forraljuk fel a tejszínt a cukorral, majd tegyük bele az előre beáztatott zselatinlapokat, és addig keverjük, amíg felolvadnak.
2. Turmixoljuk le a mangót, jó alaposan, nehogy szálas maradjon, és keverjük a tejszínbe. Málna esetében mossuk meg, nyomjuk át szitán, hogy a magja ne kerüljön bele.
3. Öntsük formákban a krémet, majd minimum 4-5 órára tegyük a hűtőbe. Tálalás előtt mártsuk forró vízbe a formákat, így könnyen kicsúszik belőle a desszert!

Én az Auchanban tündéri pudingos tálkákat kaptam, műanyag, 4 db-os kiszerelés, különböző színekben, én a fehér mellett döntöttem.
Valami 200 Ft:-) volt összesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails